Znaleziony temat: reklamacja w rtv euro agd
Reklamacja w RTV Euro AGD – jak postępować?
RTV Euro AGD to jedna z największych sieci sklepów oferujących sprzęt elektroniczny i AGD w Polsce. Niestety, nawet w tak renomowanej firmie, czasami zdarzają się sytuacje, w których zakupiony towar okazuje się wadliwy lub nie spełnia naszych oczekiwań. W takim przypadku warto wiedzieć, jak postępować z reklamacją.
Po pierwsze, ważne jest, aby zachować paragon lub fakturę zakupu. To dokument potwierdzający, że zakupiliśmy dany produkt w sklepie RTV Euro AGD. Bez niego reklamacja może być utrudniona lub wręcz niemożliwa.
Następnie, warto zapoznać się z regulaminem reklamacji dostępnym na stronie internetowej sklepu. Tam znajdziemy informacje dotyczące procedury reklamacyjnej oraz dane kontaktowe, które będą nam potrzebne w dalszej części postępowania.
W przypadku reklamacji w sklepie stacjonarnym, najlepiej udać się do najbliższej placówki RTV Euro AGD. Tam będziemy mogli osobiście przedstawić nasz problem i złożyć reklamację. Pracownik sklepu powinien udzielić nam wszelkich informacji dotyczących dalszego postępowania.
Jeśli jednak zakup dokonaliśmy przez internet, możemy skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie sklepu. Wypełniamy go dokładnie, opisując nasz problem oraz podając dane kontaktowe. Następnie formularz wysyłamy do sklepu.
Warto pamiętać, że reklamację możemy złożyć w ciągu 2 lat od daty zakupu. Jeśli jednak wada ujawniła się w ciągu pierwszych 6 miesięcy, to zakładamy, że była ona wadą fabryczną. W takim przypadku to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z naszej winy.
Po złożeniu reklamacji, sklep ma obowiązek rozpatrzyć nasze zgłoszenie w ciągu 14 dni. Jeśli reklamacja zostanie uznana, mamy prawo do naprawy, wymiany towaru na nowy lub zwrotu pieniędzy. Jeśli jednak sklep odmówi uwzględnienia reklamacji, możemy skorzystać z pomocy Rzecznika Praw Konsumenta lub skierować sprawę do sądu.
Reklamacja w RTV Euro AGD może być czasochłonna, ale warto walczyć o swoje prawa. Pamiętajmy, że jako klienci mamy prawo do zakupu towaru zgodnego z umową i oczekiwaniami.
Napisz komentarz do wpisu, powiedz nam czy Ci pomógł: reklamacja w rtv euro agd